introduksi




Sesi Introdusi ~

Angin Kelantan bertiup menenangkan jiwa..

aku pun xlepaskan peluang ni utk bertapa sambil merenung masa depan...

Dengan tenaga yang ade.. aku pun mengapungkan badan aku sambil menikmati pukulan ombak Pantai Cahaya Bulan..

dalam ketenangan tu... aku pun terfikir.. "adoii... hardisk dah penuh.."

Keje byk.. memori skit.. mmg ar.. sume Artwork dlm tu dah behabuk dah pun.. bazir jek.. gambar berjuta2 xedit.. nak ltak dlm facebook kualiti kureng.. Flickr.. ntah, malas..

Tetibe dari blakang Reen n Zain panggil.. "wei, cpat ar, ktrng nak makan dowh, ko nak terbang terbang sorang2, camni ar mmber!! "

"..camni ar member.." ..... "...camni ar mmber.." ayat ni bergema di telingaku..Tetibe ilham tercetus..

Member = Kawan = Sahabat = Network = Internet = Bill = Rumah..

Damn... sewa Rumah lupe bayar.. siot!!

lpas bergundah gulana.. ilham datang lagi..

Member = Kawan = Sahabat = Network = Internet = BLOG!

My God! lupe lak kewujudan Blog!

so camtulah kisah seorng peMalas memulakan Blognye..

BTW nama aku Muhammad Muhsin.

0 comments:

 
Copyright © Langit Berada Dibawah